×

JAK NAKUPOVAT SE SLEVOU

1 Přihlašte se do Klubu.
2 Vyberte si víno či předplatné.
3 Využijte poštovné zdarma.

Pokud máte jakýkoliv dotaz, napište nám na podpora@vinarte.cz. Děkujeme!

ZÁKAZNICKÁ PODPORA

Po-Pá: 9:00 - 16:00
podpora@vinarte.cz
+420 573 034 304
Odpovědi na nejčastější otázky jsou zde.

ZAPOMNĚL/A JSTE ÚDAJE?

VYTVOŘIT KLUBOVÝ ÚČET

Tyto obchodní podmínky jsou určeny odběratelům degustačních sad VINARTE - členům Klubu VINARTE (dále jen Klub). Pokud chcete využívat nabídky a výhody Klubu, odebírat kvalitní víno formou degustačních sad za zvýhodněné klubové ceny, nebo využívat služby klubové vinotéky, nebo jinak využívat naše webové stránky, můžete tak učinit pouze jako člen Klubu za pravidel a podmínek dále uvedených. Registrací na www.vinarte.cz s nimi souhlasíte. Nejsou psány malým písmem a jsou navrženy tak, aby byly férové k vám i nám. Tyto podmínky můžeme čas od času změnit a aktualizovat - o takovéto změně vás samozřejmě budeme informovat

a) Kvalitu - pokud vám víno z pravidelné degustační sady (dále jen sada nebo balíček) nebude chutnat, vrátíme vám peníze za tuto sadu v plné výši, včetně refundace jedné otevřené láhve - samozřejmě za předpokladu, že jste otevřeli pouze jednu láhev. Peníze vám zašleme zpět do 20 dnů poté, co od vás bezpečně obdržíme ostatní neotevřené láhve. Tu kterou jste otevřeli si můžete ponechat.

b) Férovou cenu - pokud najdete na českém trhu stejnou značku vína stejného ročníku a šarže s nižší cenou a to do 14 dnů ode dne převzetí zásilky, doplatíme vám rozdíl mezi vámi zaplacenou a nejnižší vámi nalezenou cenou. Neplatí však pro víno, které najdete ve výprodeji nebo speciální, časově limitované akční nabídce. Vámi nalezenou nejnižší cenu je potřeba doložit.

c) Bezpečné doručení - víno vám doručíme bezpečně po celé České republice (samozřejmě i na adresy na Moravě, ve Slezsku, Hané, Chodsku...). Pokud vaši objednávku budeme muset z technických důvodů rozdělit do více balíčků, bude vám stále účtováno pouze jedno poštovné. Naše zásilky většinou doručuje kurýrní služba DPD, PPL nebo Česká pošta.

d) Refundaci ztráty - informaci o odeslání každé zásilky vám zasíláme e-mailovou i sms zprávou. Pokud vám zásilka nepřijde v obvyklé době, tj. do 5 dnů ode dne odeslání a dáte nám to vědět do 45 dnů, pošleme vám novou zásiku a až následně budeme řešit reklamaci s přepravním partnerem.

e) Náhradu poškozené zásilky - v případě, že některá z lahví ve vašem balíčku bude poškozená, nechte si tuto skutečnost prosím potvrdit od doručovatele. (Vzhledem k tekuté konzistenci vína to bude na balíčku dobře patrné). Poškození nám nahlásíte, zašlete potvrzení a my vám poškozené láhve zašleme znovu. Máte-li jakékoli dotazy týkající se dodání vaší zásilky, kontaktujte nás na podpora@vinarte.cz

f) Dostupnost - víno je přece jenom přírodní produkt, který nelze vyrobit v libovolném množství. Proto se někdy může stát, že ve vašem vinařské bedýnce nenaleznete původně avizovanou značku, hlavně z důvodu, že prostě u našeho dodavatele již nebylo potřebné množství dostupné. V takovémto případě vám pošleme jinou značku či druh stejné kvality.

g) Spokojenost - pokud nejste jakkoliv spokojeni s naší službou, kontaktujte prosím naše oddělení zákaznických služeb na podpora@vinarte.cz . V Klubu se zabýváme všemi dotazy důsledně, důvěrně a rychle. Většinu problémů se snažíme vyřešit okamžitě, ale pokud to není možné, budeme vás pravidelně informovat o postupu řešení.

h) Snadné změny - typ zasílaných klubových balíčků můžete kdykoliv změnit a to on-line po přihlášení na svůj klubový účet nebo odesláním e-mailu na adresu zmena@vinarte.cz

i) Snadné odhlášení - každý člen Klubu může zrušit své členství a tím i pravidelné zasílání klubových balíčků odesláním e-mailu na adresu storno@vinarte.cz (nutné uvést celé jméno a klubové číslo).

j) Nezávazné vyzkoušení - před tím, než se rozhodnete k pravidelnému odběru sad, můžete kvalitu vína a fungování Klubu nezávazně vyzkoušet. Jako první klubovou zásilku vám odešleme zkušební - startovací sadu za zvýhodněnou cenu. Pokud s jejím obsahem nebudete spokojeni, můžete ji do 14 dnů bez udání důvodu vrátit. Vrácením startovací sady se automaticky ruší i vaše členství v Klubu. Pokud byla startovací sada placena předem, bude vám platba vrácena v zákonné lhůtě.

a) Všechny ceny jsou uvedeny v českých korunách a jsou včetně daně z přidané hodnoty, pokud není uvedeno jinak. Pokud není uvedeno jinak, NENÍ k ceně zboží připočteno příslušné poštovné.

b) Klubové zásilky, klubové členství a objednávky z eshopu můžete hradit bankovním převodem, platební kartou, inkasem z účtu, předplaceným kreditem nebo dobírkou.

c) Preferovaným způsobem platby je platební karta. Platba platební kartou je umožněna prostřednictvím platební brány GoPay, která garantuje bezpečnost provedených plateb. (https://www.gopay.com/cs/bezpecnost.html). U pravidelné platby klubového kreditu můžete zvolit metodu opakované platby. Částka ve výši dle zvoleného klubového členství se automaticky každý měsíc strhne z účtu. V případě úhrady klubového členství opakovanou platbou dáváte souhlas se založením a nastavením parametrů opakované platby a dáváte souhlas s uložením platebních údajů na straně poskytovatele platební brány (GoPay). Poskytovatel platební brány je povinen se získanými údaji nakládat podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti ve finančním sektoru). 

d)Parametry opakované platby platební kartou: Opakovaná platba je strhávána jednou měsíčně vždy k prvnímu dni v měsíci po dobu členství v Klubu, její výše se odvíjí od zvoleného typu členství – buď 499 Kč, 999 Kč či 1999 Kč měsíčně. Pokud se rozhodnete členství ukončit, opakované platby budou automaticky zrušeny také. Jakékoli změny nastavení opakované platby či její zrušení se provádějí prostřednictvím mailu na podpora@vinarte.cz. 

e) V případě povolení inkasa z vašeho bankovního účtu člen dáváte souhlas k inkasu příslušné částky před odesláním aktuálního klubového balíčku a to nejpozději k prvnímu dni měsíce, ve kterém balíček bude odeslán.

f) Vyhrazujeme si právo ukončit jakoukoliv speciální cenovou nabídku kdykoli a bez předchozího upozornění a rovněž tak si vyhrazujeme právo na změnu a úpravu cen a složení balíčků.

g) Pokud řádně uhradíte alespoň jeden klubový balíček, může vám být aktivováno doručení bez předchozí úhrady - platba se splatností 10 dnů. V takovém případě jsou klubové balíčky zasílány i s fakturou, která obsahuje veškeré potřebné údaje k platbě. Balíček zaplatíte až po jeho převzetí bezhotovostním převodem na účet klubu. V případě, že nedojde k úhradě ve stanoveném termínu (nejpozději však do 10 dnů ode dne odeslání balíčku na vaši adresu) , uplatní se smluvní úrok ve výši 0,5% denně. Tento způsob úhrady vám aktivuje výhradně Klub.

h) Sady je potřeba uhradit do 10 dnů po odeslání. V případě, že se tak nestane, bude vám zaslána písemná upomínka a to každých 10 dnů. Za každou jednotlivou upomínku bude Klub účtovat administrativní poplatek ve výši 150 Kč. V pochybnostech o doručení se má za to, že taková upomínka byla každých deset dnů odeslána.

Používáme zabezpečené servery a šifrování Secure Sockets Layer (SSL) technologie GeoTrust QuickSSL Premium pro přenos informací. Pro zpracování bezhotovostních karetních plateb používáme zabezpečený systém České spořitelny, a.s.

a) Registrací do Klubu souhlasíte s tím, že vám budeme zasílat vinařské sady obsahující vína různých značek z různých zemí/oblastí/ a to podle vámi zvoleného typu programu/sad a ve vámi zvoleném intervalu. Registrace nastává okamžikem potvrzení příslušného přihlašovacího formuláře na webových stránkách klubu, nebo okamžikem objednávky prvního klubového balíčku (co nastane dříve).

b) Klubový program a typ sad můžete měnit ve svém klubovém účtu nebo zasláním emailu na adresu zmena@vinarte.cz - nejpozději však vždy do konce měsíce (do půlnoci posledního dne měsíce), který předchází měsíci odeslání nejbližší pravidelné klubové sady podle vámi zvoleného intervalu. Později pouze po telefonické dohodě.

c) Zasílání sad můžete zrušit zasláním emailu na adresu storno@vinarte.cz, nejpozději však vždy do konce měsíce (do půlnoci posledního dne měsíce), který předchází měsíci odeslání nejbližší pravidelné klubové sady podle vámi zvoleného intervalu.

d) Dáváte-li svolení k inkasu plateb za každý odeslaný klubový balíček, můžeme použít údaje o vašich platebních prostředcích, tj. číslo účtu při zvoleném způsobu platby inkasem z účtu a číslo platební karty při zvoleném způsobu platby platební kartou.

e) Zvýhodněná nabídka uvítacího degustačního balíčku se slevou může být využita pouze jednou a to pouze pro nového člena (domácnost).

f) Pokud nepřijmete klubový balíček odeslaný v době vašeho členství, zašleme vám ho na vaši žádost v náhradním termínu. Pokud se tak nestane, zavazujete se uhradit smluvní náhradu ve výši ceny zaslaného klubového balíčku.

g) Pokud není zvoleno jinak, zasíláme standardně kurýrní službou PPL nebo DPD. Základní cena za zaslání klubové sady kurýrem a za speciální obal je 180 Kč. Zvýhodněná cena dopravy pro členy Klubu je na všechny zásilky 150 Kč.

 

 

Klubové programy a složení vinařských sad

 

a) Podstatou členství v Klubu je pravidelný odběr klubových degustačních sad s pečlivě vybraným vínem za výhodné klubové ceny podle zvoleného klubového programu. Klubový program specifikuje složení sady a je volen při registraci.

b) Typ klubového programu (sady) si vybíráte při registraci do klubu nebo při objednávce prvního zkušebního klubového balíčku. Pokud volbu později nezměníte, má se za to že stejný typ balíčku chcete zasílat v pravidelném intervalu.

c) Typ klubového programu (sady), velikost a interval zasílání můžete měnit ve svém klubovém účtu nebo emailem na zmena@vinarte.cz.

 

 

 Zvýhodněné zkušební - startovací klubové sady

 

a) Právo zakoupit si cenově zvýhodněnou zkušební startovací sadu se slevou 35% máte pouze jako nový zákazník (člen) a to jen jednou při první registraci do Klubu. Zakoupením zvýhodněného balíčku vyjadřujete souhlas s klubovými podmínkami a plně aktivujete klubové členství.

b) Složení startovací sady se může měnit podle aktuálního stavu zásob. Klub si vyhrazuje právo informovat člena o změně složení před dodáním ukázkové startovací sady pouze v případě, že dojde ke zvýšení její ceny.

 

 

Ukončení členství a pravidelného odběru

 

a) Ukončit členství v klubu můžete kdykoliv, nejpozději však vždy do konce měsíce (do půlnoci posledního dne měsíce), který předchází měsíci odeslání nejbližší pravidelné klubové sady podle vámi zvoleného intervalu.

b) Ukončení členství provedete písemně na email storno@vinarte.cz (nutné uvést celé jméno a klubové číslo).

c) Pokud zrušíte členství v termínu pozdějším než je uvedeno čl. 7a) jste povinni aktuální klubový balíček přijmout a uhradit, a pokud se tak nestane, uhradit do 30 dnů ode dne odeslání písemné výzvy smluvní poplatek ve výši 100% ceny odepřeného balíčku včetně poštovného.

d) Klub vám může zrušit členství pokud jste v prodlení s platbou delším než 30 dnů, nebo máte 2 a více nezaplacených plateb, nebo jste si nepřevzali 2 po sobě jdoucí balíčky nebo jakkoliv porušujete ustanovení těchto podmínek. O zrušení členství budete vyrozuměni emailovou zprávou.

e) Do 30 dnů ode dne zrušení členství jste povinni uhradit veškeré závazky, které případně máte vůči Klubu. V případě, že se tak nestane, bude vám zaslána písemná upomínka a to každých 10 dnů. Za každou jednotlivou upomínku bude Klub účtovat administrativní poplatek ve výši 150 Kč.

f) Při ukončení členství není nárok na vrácení předplaceného kreditu v peněžní formě. Kredit však může být plně vyčerpán doobjednávkou zboží - vína.

a) Registrací do Klubu souhlasíte se zasíláním klubových informačních emailů a to i emailů dalších klubů či aktivit provozovatele.

b) Klub zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, a to v marketingové databázi klubu. V případě, že si nepřejete být nadále registrováni v klubové databázi, může o "vymazání" z databáze zažádat výhradně zrušením členského účtu. Tento výmaz - zrušení účtu není možný u členů, kteří porušili smluvní závazky či mají závazky vůči Klubu.

c) Zrušení zasílání vyžádaných emailových zpráv pokud jejich příjemce není členem lze provést výhradně automaticky on-line pomocí odkazu, který je přiložen vždy na konci infomailingu a slouží k výmazu e-mailové adresy pro zasílání elektronické pošty.

a) Tyto klubové podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce Klubu v den odeslání elektronické přihlášky či registrace do Klubu. Odesláním elektronické přihlášky/registrace bez výhrad akceptujete veškerá ustanovení klubových podmínek ve znění platném v den odeslání přihlášky/registrace, jakož i v den odeslání platnou výši ceny klubových poplatků a zboží (včetně případných expedičních a dopravních nákladů).

b) Tyto klubové podmínky v aktuálním znění bez výhrad akceptujete každým přihlášení se (pomocí loginu a hesla) na svůj klubový zákaznický účet.

c) Tyto klubové podmínky mohou být Klubem měněny bez předchozího upozornění - informace o změně bude vždy zveřejněna na stránce Aktuality.

d) Provozovatel se zavazuje všem svým členům, že data uvedená při registraci nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě (mimo případů postoupení pohledávek) a jsou dostatečně chráněna před zneužitím. Na veškeré publikované texty, fotografie, multimediální prezentace, či marketingové aktivity se vztahuje přísný zákaz kopírování, dalšího využití či volného šíření bez písemného souhlasu provozovatele serveru.

e) Provozovatelem Klubu je společnost VINARTE Wine Club s.r.o. se sídlem Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno zapsaná pod IČ 06248217 a pod značkou C 100954 vedená u Krajského soudu v Brně. Kontakty jsou uvedeny na stránce Kontakty. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2018 a platí až do dne vydání a zveřejnění nových obchodních podmínek, tímto dnem také pozbývají platnost podmínky předchozí.

TOP